scorpal

Kitty Franken van Kittys Craft leert u in een paar simpele stappen een eenvoudig kado veranderen in iets bijzonders.
Dat doen we in video,s en downloadlessen
Te vinden op www.kittyscraft.nl

dinsdag 5 juni 2012

scraproom

Hallo allemaal
Wat is het hier stil he!  Nou dat zit zo.....Bert is druk met mijn scraproom......Vandaag heeft behangt-kastjes opgehangen-magneetstrippen voor mijn mallen- enz enz enz  enz
kijk maar



Goed he! nu nog de andere kant van de kamer en duizend en 1 andere dingen, bv het laminaat- kastjes voor mijn papier-gordijn ophangen-moadboard ophangen-enz enz enz 
Maar het word prachtig en precies wat ik in mijn hoofd had......en een heeeeeeeeeeeeeeeerlijk lang werkblad precies op mijn hoogte.....is het niet geweldig?! 
Zodra het klaar is maar ik een videotoer om het te laten zien...
Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat ik zo blij als een kind ben met dit alles 
Kit 


10 opmerkingen:

  1. Geweldig Kitty!!!
    Ik snap het wel, je hobby is ook meer dan hobby geworden.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kitty,
    Wat word het al mooi!En handig de magneetstrips.
    Kijk nu al uit naar de videotoer.
    Groetjes knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In 1 woord geweldig!!! Lijkt me erg fijn om zo te kunnen knutselen.

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super joh zo een kamer, geniet er alvast van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt 'ie gaaf!!!!! En wat een waanzinnig idee om die magneetstrippen zo op te hangen. Kan me voorstellen waarom je enthousiast staat te springen.
    Het is even werken, maar dan heb je zeker wat ...
    Liefs, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er nu al super uit, het wordt vast helemaal geweldig, ik begrijp dat je zo blij als een klein kind bent, zou ik ook zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het begin is er handig die magneetstrips ben benieuwd naar je video toer.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n ruimte voor jezelf, ik ga (hoop ik) na de zomervakantie aan de slag om mijn hobby hoekje rigoureus te verbouwen. De magneetstrippen stonden ook al op mijn lijstje, zag ze vorige week bij een zweeds warenhuis ;)
    Suc6 met de verdere inrichting, ik kijk uit naar je videotour.
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je leuke reactie
Thanks for your nice words
Kit

De centimeter versie van de scor-pal is hier te koop!! de scor-pal metric





just send me a email kittyenbert@home.nl

WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
We also are the whole saler for Europe for scor-pal product
Just send us a email kittyenbert@home.nl
WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE WHOLESALE
If you like some info about the new Metric Scor-pal just send me a email . The metric scor-pal is new this year .....and available here ....More info ? send a email to kittyenbert@home.nl
We also ship outside holland!!!!!!!!!!!!

Europe and the rest of the world!!


Alle video's lessen


all video tutorials http://kittyfranken.blogspot.com/search/label/video%20tutorial-video%20les


We leveren ook aan winkels .....als groothandel. mail ons ! voor de prijzen enz



Kit